درود و عرض ادب خدمت تمامی لباس زیر فروشی‌ها سراسر ایران مخصوصا ایران برایی های عزیز. امیدوارم که حال دلتون خوب باشه.
در این ویدیو می‌خوام در مورد نوع جنس سوتین‌ها باهاتون صحبت بکنم.

چرا شناخت جنس سوتین مهم است؟

شناخت نوع جنس می‌تونه به فروش شما کمک بکنه... چرا؟ بخاطر اینکه بهتر و بیشتر می‌تونید مشتری تون و راهنمایی بکنید.
بریم 
با همدیگه چند مدل از اجناسو ببینیم و با جنسشون آشنا بشیم.

لباس زیر جنس دانتل چیست؟ (سوتین دانتل چیست)

جنس دانتل به ظاهر شبی تور هست با این تفاوت که جنس دانتل حالت کشسانی داره... حالا دانتل ممکنه فنردار یا بدون فنر باشه که در این ویدیو نمونه‌ی فنردار برای شما آوردم.
این سوتین های دانتل می‌تونه لایه داشته باشه یا لایه نداشته باشه...

کاربرد سوتین دانتل چیه؟

کاربردی که دانته داره چون مناسب همه سینه ها هست و فرقی نداره که سینه‌ها کوچیک متوسط یا بزرگ باشه و به دلیل قابلیت کشسانی که داره و مناسب همه سینه ها هست مصرف روزانه داره. البته جاهای دیگه هم مصرف داره ولی بیشتر این کار(سوتین دانتل) روزانه مصرف می‌کنن.

کار دوم هم دانتل هستش اما هارنس داره... به بند های بالای سوتین هارنس میگن. این کار که در ویدیو هست فنرداره

لباس زیر سوتین نخ پنبه چیست و چه کاربردی دارد؟

کاری که خیلی از شماها می‌شناسید کار نخ پنبه هستش همونطور که می‌بینید این کار نخ پنبه و مدل کاسه‌ای یه تیکه هستش. کاربرد سوتین نخ پنبه این هستش که سینه رو خیلی خوش فرم و گرد نگه می‌داره.

این همون کار پرسی بدون فنر هستش نخی یه دوخت آمریکایی خیلی خوشگل که زیر لباس مشخص نمیشه مناسب کسایی که دوست دارن سینه‌های گرد و خوش فرمی داشته‌باشن و بیشتر نخی‌ها مصرف روزانه هستند مخصوصا توی فصل گرما این کار هم نخی پرسی یه تیکه‌ی با فنر هستش

توضیح در مورد سوتین اسفنجی

اما کار بعدی کاری که اسفنجی هستش اسفنجی می‌تونه دو مدل باشه کاری که جک دار هست من خدمتتون الان آوردم این کار مناسب کسایی هستش که سینه‌های کوچیکی دارن و دوست دارن که سینه‌هاشون بزرگتر به نظر برسه مدلی که اینور براتون در نظر گرفتیم همین کار اسفنجی منتها جک نداره

تفاوت سوتین جک دار و بدون جک چیست؟

حالا تفاوت این دو چیه؟ کار اولی که جک دار هست باعث میشه که سینه های کوچیک بالاتر قرار بگیرند یا سینه هایی که افتادگی دارن خیلی برجسته‌تر و بهتر نشون بده و این کارم که خدمتتون عرض کردم مناسبه سینه هایی که سایز کوچک هستند

بیشتر این کار برای مهمونی‌ها و مجالس استفاده می‌شه مصرف روزانه خیلی نیست و برای سینه‌هاییم مناسبه که کوچک هستن. عرض کنم که مصرف بیش از اندازه‌اش مضر هستش باعث سرطان میشه

سوتین پرلون چیست و چه کاربردی دارد؟

کار بعدیمون کار پرون هستش کاری که دو تیکه هست حالا پروسکار برد این کار چی هستش برای سینه‌هایی که خیلی بزرگ هستند بیشتر ما از کار پلون استفاده می‌کنیم چون این کار نگهدارندگی خیلی خوبی داره سینه رو کاملا جمع می‌کنه و دستک‌های خیلی خوبی داره.
پس شما هم به مشتریانی که سایر سینه بزرگ دارند سوتین پرلون رو پیشنهاد بدین.

سوتین تورکش چیست و برایه چه جایی مناسب است؟

کار بعدیمون نگاه کنید کاری که تور نیست این کار ببیند دانتل هم نیست یعنی طوری هستش که کش میاد اما این با دانتل اشتباه نکنید ببین این ورش اصلا کشسانی نداره که یه طرفس کشسانیش.
اینم خب مصرف روزانه داره، حالت فانتزی داره، برای مهمونیا جاهای دیگه هم می‌تونید استفاده کنید.

لباس زیر تورگاز چیتس و به چه دردی میخورد؟

اما کار بعدی چه کاری که کاملا تورگاز هست. الان من فنردارشو خدمتتون آوردم کار خیلی خوشگل، ظریف، این شرت خوشگل هست. این‌ها بیشتر هم مصرف روزانه دارن حالا مهمون اینها مشتریاتون استفاده می‌کنن کار فانتزی حساب میشه.

سوتین لایه دار مناسب چه کسانی است؟

کار دیگه هم نخی داریم که براتون آوردم نخی فنردار هستش که این کار لایدار هستش کسایی که دوست دارن سوتین نخی بپوشند اما سینه‌هاشون کوچیک به نظر نرسه و در واقع نگهدارندگی و ایستایی خوبی داشته باشه از این کار استفاده می‌کنند.

سوتین ژله ای یا شیشه ای چیست و برای کجا مناسب است؟

این کار که مشاهده میکنید ژله‌ای هست خدمتتون آوردم. حالت فانتزی داره بیشتر برای کسایی که دوست ندارند از سوتین استفاده کنند و حالت فانتزی دوست دارند. بیشتر برای مهمونی‌ها استفاده میشه که بند سوتینشون مشخص نباشه.

اما کار بعدی کار اسفنجی هستش باز یه کار خوشگل که پایینش جکش به این صورت هست یه ماساژوری خوشگل. اینکار و هارنس خیلی خوشگلی داره این هم شورت خوشگلش هست.

امیدوارم که این ویدیو و آموزشش تونسته باشه به فروش بیشتر شما همکار عزیز کمک کرده باشه... تمامی این محصولات در سایت اینستاگرام و تلگرام ایران برا موجود هست پس با ما در ارتباط باشید و از همین طریق سفارش خور دا ثبت کنید.

پیروزی و سربلندی شما را آرزومندیم

ارسال دیدگاه

ما در بازرگانی ایران برا به دلیل داشتن سابقه طولانی و همکاری با برند های مطرح ایرانی و خارجی و داشتن قرارداد با آن ها بهترین و جدید ترین اجناس را با تنوع بالا و رنگ بندی متنوع موجود داریم.

شما عزیزان میتوانید با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان بهترین مشاوره هارا بگیرید. همچنین برای راحتی شما عزیزان پرداخت به صورت نقدی و چکی است و همچنین قیمت ها تماما قیمت خود تولیدی و ارزان ترین حالت ممکن است.