درود و عرض ادب خدمت شما همکار گرامی

هدف اصلی من و شما سود و فروش بیشتر هست اما دونستن خیلی از مطالب می‌تونه به فروش و سود شما کمک شایانی بکنه.

یکیش اینه که مشتری شما مراجعه می‌کنه و چالش اصلیش این هستش که من چه سوتینی استفاده بکنم که از افتادگی سینه‌ام جلوگیری کنه و یا اینکه به بهبود اون کمک بکنه.

من اینجا نمونه‌ای از کارها رو براتون آوردم یه سری سوتین که می‌تونه به این افتادگی سینه کمک بکنه.

کار اول که معرفی میکنم بهتون کار فنردار هست فرقی نمیکنه فنرداری که جنسش نخ پنبه باشه پرلون باشه دانتل باشه این فنری که اینجا هستش باعث میشه که از افتادگی سینه جلوگیری بکنه.

کار بعدی کار طبی و این کار با دستک های طبی باعث میشه که باز از افتادگی سینه جلوگیری بشه.

کار بعدیمون کار جک دار هست جکی که داخل کار هست علاوه بر اینکه فرم قشنگی به سینه‌های افتاده میده باعث میشه که از افتادگی سینه جلوگیری بشه
همینطور برای مجالس به خاطر شکلی که به سینه میده مناسب هست.

کسایی که افتادگی افتادگی سینه دارن پیاده‌روی می‌کنم ورزش می‌کنه حتماً بهشون پیشنهاد می‌کنیم که از نیم تنه‌های ورزشی حرفه‌ای استفاده کنند.

و کار آخر اکسسوری هست که باعث میشه سینه های افتاده لیفت بشه.

امیدوارم که این ویدیو مفید باشه برای شما به دنبال این باشید که سود بیشتر و فروش بیشتری داشته باشید.

همچنین در صورتی که میخواهید بیشتر راهنمایی شوید یا با گذاشتن شماره در سایت و شبکه های اجتماعی ما یا با تماس با شماره ۰۹۱۲۵۴۳۵۹۳۳ - ۰۹۳۷۱۰۱۳۱۲۱ با ما در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

ما در بازرگانی ایران برا به دلیل داشتن سابقه طولانی و همکاری با برند های مطرح ایرانی و خارجی و داشتن قرارداد با آن ها بهترین و جدید ترین اجناس را با تنوع بالا و رنگ بندی متنوع موجود داریم.

شما عزیزان میتوانید با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان بهترین مشاوره هارا بگیرید. همچنین برای راحتی شما عزیزان پرداخت به صورت نقدی و چکی است و همچنین قیمت ها تماما قیمت خود تولیدی و ارزان ترین حالت ممکن است.