با سلام خدمت شما دوستان عزیز...

ما در بازرگانی ایران برا تصمیم گرفتیم که برای عید قربان و عید غدیر خم یک سری تخفیف ها در کنار ارسال رایگان و بن تخفیف برای شما در نظر بگیریم.

لازم به ذکر هست که این تخفیف ها شامل فاکتورهای بالا 4 میلیون تومان است که به صورت نقدی پرداخت میشود.

یک بن تخفیف به ارزش 200 هزار تومان نیز برای فاکتور های بین چهار تا 10 میلیون تومان برایتان در نظر گرفته ایم.

همچنین در صورت خرید بالای 10 میلیون تومان یک بن تخفیف به مبلغ 300 هزار تومان و خرید بالای 20میلیون تومان یک بن تخفیف به مبلغ 500هزار تومان برای خرید بعدی به شما لحاظ میشود.

علاوه بر این تخفیف که به صورت بن خرید داده میشود، روی تمامی محصولات در کانال تخفیف ایران برا تا 15% تخفیف وجود دارد که میتوانید با سرچ کردن @iranbrasale در تلگرام ،محصولات تخفیف دار را مشاهده فرمایید.

فالو کردن پیج  iranbra1  در اینستاگرام جهت دریافت آخرین محصولات و بن هدیه ضروری میباشد.

این تخفیفات و ویژگی ها مخصوص عید قربان تا عیدغدیر خم 1402 است و شما عزیزان میتوانید تا پایان روز جمعه به تاریخ 1402/04/16 فاکتور خود را نهایی کنید و پرداختتان را انجام دهید.

لینک کانال تخفیفی

https://www.t.me/iranbrasale

در صورت هرگونه سوال و سفارش با شماره زیر در واتس در تماس باشید

02632565004

02632559790

 
 
 
 
 
 
 

ارسال دیدگاه

ما در بازرگانی ایران برا به دلیل داشتن سابقه طولانی و همکاری با برند های مطرح ایرانی و خارجی و داشتن قرارداد با آن ها بهترین و جدید ترین اجناس را با تنوع بالا و رنگ بندی متنوع موجود داریم.

شما عزیزان میتوانید با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان بهترین مشاوره هارا بگیرید. همچنین برای راحتی شما عزیزان پرداخت به صورت نقدی و چکی است و همچنین قیمت ها تماما قیمت خود تولیدی و ارزان ترین حالت ممکن است.